måndag 29 juni 2009

Liten analys

Undrar om någon har märkt att jag dom senaste dagarna uppdaterar bloggen tidiga mornar och sena kvällar. Nää, knappast! Vem har ork eller lust att syssla med beteendeanalys i värmen?
Detta beror sannolikt på att det dom senaste dagarna har varit så varmt att man inte ens orkat blogga. Det är inte min avsikt att klaga på värmeböljan men den ger onekligen uppslag till något att skriva om och det som yppas är snarare vilka konsekvenser värmen för med sig i mitt fall.

Följaktligen så är det på morgonen då det är svalt här hemma och innan solen har hunnit börja värma min ugn som man finner lust att skriva och på sena kvällar då solen gått ner....även om det då är så varmt här inne att man kan få sin "sockerkaka" gräddad bara genom att ställa den på köksbordet i 35-40 min. All tid däremellan är en kamp för överlevnad då man genom vätsketillförsel och profylax försöker göra sitt bästa för att man ska få vara en del av morgondagen.

Inga kommentarer: