tisdag 5 februari 2013

"Jag spelar vanlig"

Trender har alltid funnits. Förr skapades trender ofta via kungahuset. Tex om prinsessan hade en viss klänning. Jag kan inte skapa nån trend..., för jag har ingen klänning....just nu i alla fall .
Numer skapas trender ofta via tv-kändisar och bloggare. Förr bloggade jag en hel del men nån trendskapare var jag nog aldrig, eller kanske lite....Hände väl att jag presenterade en o annan outfit men nån större genomslagskraft märkte man inte av, åtminstone inte lokalt.

Ikväll är en sån där kväll då jag tänker klippa naglarna och klorna på hela familjen, det känns sådär. Sen ska jag lämna ett avföringsprov, nä, det ska jag inte men det känns som om det vore ett alternativ till att titta på nyheterna. Det är med nyheterna som det är med avföringsprov, man kan titta på dom resp lämna dom i stort sett när som helst, jag brukar titta på nyheterna innan jag lämnar avföringsprov....en teori om varför det är så är att jag sett en massa nyheter men aldrig varit nödgad att lämnat något avföringsprov, ännu.

I morgon är det onsdag, då kommer "Woxnadalsnytt" i brevlådan. Sådär! där krossade jag alla möjligheter till att ha något intressant att skriva om imorgon.

AH OOOOM AH OOOM AH OOOM

1 kommentar:

Anonym sa...

http://tommaintet.blogspot.se/2008/12/julkalender-kpes-max-1500-kr.html

3 st nya Kinder Julkalender värde 200 kr/st plus 3 nya påsar värda 100 kr/st Julgodis för 799 kr se annonsen:

Bild, samt telefonnummer, mm detaljer:
http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=151484

I helt nytt skick, plasten ej bruten, eller ens paketen som de kom i med posten!!!

Bra deal.

Emaila eller ring comviq 0700613120, om ej kommer fram emaila.