lördag 14 februari 2009

Slit & Släng


Har börjat den här dagen med lite knep & knåp skulle man kunna säga. Jag har rengjort tangentbordet genom att först sprätta bort alla tangenterna varpå jag sen putsade allihop med diskmedel.
Visserligen så hade jag ett nytt bord som legat i gömmorna en längre tid som jag har ersatt det gamla med men det förhindrade ju inte att jag rengjorde det förra.

Tangentbord är en sån där slit & släng-vara som man bara byter ut med jämna mellanrum vilket också måste innebära att det är en miljöbov. Det går alldeles utmärkt att diska tangenterna med vanligt diskmedel.

Hoppas på besök av äldsta grabben och hans lilla familj idag så "faffa" får träffa lilla barbarnet:)

Nu ska Vi laga lite lunch Liam & jag, och med det så sänder vi även ut en "alla hjärtans-kram" till alla läsare.....och andra också för den delen.

Ha en fin dag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Men vad gör man då när man tappar bort sina drömmar? När man kan se tillbaka och veta exakt vad man velat hela livet men att man nu längre inte vet vad man vill.

/Jillie

Sleeping Cell sa...

Kanske är nån form av "kris" eller nått, och sen när den går över så funkar det lite som att defragmentera
hårddisken, dvs. att bitarna så sakteliga börjar att falla på plats igen.

Svår men bra fråga.

Anonym sa...

förlåt.. men du hade jätte tråkig blogg. Knappt någr bilder eller nått, orkade inte ens läsa en enda rad, eller överskrift. Not good. Men du får ha en bra kväll i vilket fall!

Sleeping Cell sa...

(Rebecka)
Tack för din åsikt och jag är faktiskt benägen att hålla med dig.
Kanske lite det som är poängen att det ska vara tomt i tommaintet. Samtidigt så vet man ju också att VaCuum suger.
Jag kan samtidigt meddela att en omstrukturering vart på gång ett tag men ännu inte blivit verklighet.

Anonym sa...

Jamen shit asså! Typ jättelite bilder juh! Bara en massa sån där text med typ...vad det heter...tankar! Asså bah skittråkigt!
:)

Sleeping Cell sa...

eller hur.....:?