lördag 27 augusti 2011

Lite gay

Var på sportbolaget igår och hittade ett par skor till Liam som blir bra till gympan. Det ska ju vara skor med ljus sula och vi hade turen att att hitta ett par som dessutom passade på'n. Annars brukar det vara hopplöst att hitta skor till den gossen, han har liksom bred fot och hög vrist vilket gör att han behöver nästintill vuxenstorlek, åtminstone i kvinnofötter räknat.

Betalade endast 100 spänn för dessa. Ett par addidas som jag tycker ser en aning gay ut men jag antar att det bara är modernt. För dig som klickar på bilden och tittar lite närmare på kartongen kommer det att framgå att den 7-årige pojken har fått ett par röda gayskor av storlek hela 37½(å det är mycket för att vara ett par röda skor).

Nu när jag informerat hela världen om att jag köpt ett par skor åt mitt barn så kan jag väl, som en bonus liksom, lika gärna avslöja att jag även var på sportbolaget idag och hittade ett par addidas tights löparshorts för 75 spänn till mig själv också. Någon bild som bekräftar detta tänker jag dock inte bjuda på men jag kan säga att dom var tight och ser minst lika gay ut som dojjorna....om inte mer.


Inga kommentarer: