lördag 20 augusti 2011

Som plåster...

Idag har jag mött upp Liam på tåget i Gävle efter att han tillbringat några dagar i Karlstad hos sin mormor. På måndag börjar skolan igen och förhoppningsvis så börjar vi gå in för landning nu efter en sommar som vi varit allt annat än hemmasittande, inte för att man måste resa under sommarlov och semester men det har vi i alla fall verkligen gjort i år. Det är nog flera faktorer som spelat in att det blivit så. Dels har möjligheterna öppnats upp då jag blivit innehavare av både körkort och bil, och dels har körkortsinnehavaren mött en god vän som utgör dragplåster till endera resmålet. Annat av intresse är att det inte har varit helt händelselöst under tiden, tvärtom faktiskt. Det lägger ju i sin tur en utmärkt grund för att jag ska återkomma med fler inlägg, utlägg och pålägg om vad denne upp-poppade påve har uppdaterat sitt upplevelseregister med.

Ja, det var väl vad jag lyckades pränta ner just nu och till er som undrar vart jag tagit vägen så vill jag bara säga att det går så in i Skandinavien trögt att komma igång med bloggen. Kanske har det också att göra med att man skaffat sig andra intressen, som en smart-mobile t.ex....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fansen har väntat, men inte gett upp!
Nu väntar vi med spänning på att åter igen få ta del av dina vardags funderingar.

Ps. Det kvittras på bygden om att du mött den goda vännen- kärleken :)

Love and Peace

Sleeping Cell sa...

Det sägs ju att man inte ska tro på allt som sägs på bygden. Sen sägs det säkert också en del som det är helt okay att tro på och då tänkte jag närmast på sånt som det inte råder några som helst tvivel om ;)

Peace!