torsdag 25 augusti 2011

Vilken dag...

Vissa dagar uträttar man helt klart mycket mer än en del dagar och den här dagen tillhör tveklöst en sån dag. Idag har jag förutom att jag klivit upp i morse även bytt lösenord till min mejl, kokat kaffe, gläntat på balkongdörren och laddat mobilen. Som tur var så knäppte Liam på tv'n så jag fick ta igen mig en stund. Frågan är ju bara om och hur man ska orka gå å lägga sig sen.
Men,men! jag är inte den som är rädd för att ta i så nog ska det ordna sig även med den saken.

Egentligen skulle det finnas en bild här men som du säkert förstår så finns inte orken.

2 kommentarer:

Slottets lilla värld sa...

:-)
Har'u hunne tajje igen dä nu?
Efter en sådan jobbigan dager som igår!

Sleeping Cell sa...

Tackar som frågar, med hänvisning till nästa inlägg :)