tisdag 24 juli 2012

En kväll i tunnelbanan

................å, där, avbryter jag inspelningen av allsången. Mitt i stenostänlis annagreta. Jo, en måste ju testa om det fungerar att schemalägga inspelningar med digitalboxen via mobilen när man inte är hemma, å det funkade. 

Idag har jag varit till Gävle för ett sjukhusbesök. Där skar en läkare bort en bit av min högra arm. Då jag undrade om det skulle påverka min förmåga att köra bil hem så lugnade han mig med att jag skulle kunna manövrera bilen med min vänstra arm.

Ex på annat som hänt sen vi hördes vid är bl.a att vi välsignats med en till pizzeria i byn och att huset vi bodde i har brunnit upp. Ja, det brann upp, inte ner. Det i sin tur leder ju till andra händelser som t.ex att jag blivit tvungen att göra en adressändring, kostade förresten 440 kr med eftersändning. 

Liam har fått en ny cykel o Lennart lever/AMEN

Inga kommentarer: