måndag 10 augusti 2009

Avföring


Kaffe och ännu mer kaffe och "Hit me with your best shot" med Pat Benatar som strömmar ut ur radion får väl duga bra till denna morgons uppvaknande. Ja, klockan har ju visserligen hunnit bli 11.00 och även om jag som vanligt har varit vaken sen 07.00 i vanlig ordning så visar väl ändå detta på att jag inte alltid sitter vid datorn utan har lite andra sysslor att sköta också......som att koka kaffe och plocka kattskit ur Lennarts bajslåda. Lennart skiter kolossala mängder vilket innebär att jag stått och skyfflat avföring i snart 4 timmar nu. Nu ska vi inte skylla den sena morgonbloggen bara på Lennart för jag har faktiskt hunnit med att skita själv också.....kan ju vara bra att veta då jag är tämligen säker på att många undrar hur och när jag har tid att dynga ur mig.
För den som undrar hur jag ser ut då jag skiter kan jag bara säga att, det lämnar jag till din fantasi att skapa dig en egen bild utav.

Det här var ju ett så intressant ämne att behandla så man skulle kunna starta en helt ny blogg där man oavkortat bara ägnade sig åt att skriva om avföring och all annan skit i alla dess former.
Kanske skulle det kunna vara en sk. öppen blogg där alla kunde skriva och berätta om sina egna erfarenheter vad gäller bajs och hur man gör för att pressa detta ut ur sin tjocka tarm.

Inga kommentarer: