onsdag 2 juli 2008

Vilken Cirkus!

Att döma av den senaste tidens alltmer glesa inlägg på bloggen så kan man nog dra slutsatser som att jag inte är någon större "Sommarpratare" precis. Nåväl, här är jag i alla fall med en liten rapport om dom senaste tidens händelser bla. så var Liam & pappa på cirkus förra veckan vilket säkert var en mycket stor upplevelse för den lille men av den större endast får 6 poäng av 10 möjliga, var och såg Maximum för 3 år sen å då var dom mycket bättre enligt undertecknads uppfattning.
Har avbrutit min medicinering med "efexor" och mår för tillfället pissdåligt, tänkte att det skulle plana ut nå'n gång och stabilisera sig men det verkar inte så. Liams mormor har dragit till Chile på ett obestämt antal månader så nå'n längre barn-semester är väl inte till att räkna med i år, skulle passa nu när jag avgiftar mig från medicineringen då jag uppfattar mig själv som irriterad,tjurig och en j**la kort stubin jag menar det är ju Liam som drabbas åsså mår man dåligt av det sen i sin tur............"hipp hurra,för bamsefar-som e så snäll å RAR.

Vila i Frid!

Inga kommentarer: