lördag 5 december 2009

Julkommers

I dag har vi varit på julmarknad på norr här i Edsbyn. Det ligger en liten bit ifrån söder.....men bara lite. Där kunde man säkert köpa en del handarbeten och andra småsaker men det gjorde jag inte.
Man kunde även köpa lotter och vinna choklad......det gjorde jag inte heller. Jag varken köpte lott eller vann choklad. Sen åkte vi därifrån för att hälsa på lilla Saga, mitt barnbarn som blivit så stor, och jisses vilken fart det var på henne. Hon har verkligen fått kläm på hur man förflyttar sig så effektivt och snabbt som möjligt. Det lär inte dröja länge innan den ungen tar sina första steg.

I morgon gör jag ett nytt försök att inställa mig på ortopeden för min efterlängtade(?) operation av båtbenet.

1 kommentar:

Beas Blandade Karameller sa...

Hoppas nu att de har beställt rätt storlek på skruven och att de har ordning på de verktyg som behövs…
Lycka till!!