söndag 3 april 2011

Hata hundskit!

Det är underbart att snön smälter undan och våren är här. Vad värre är, är all hundskit som ligger efter vägarna. Fy f**n säger jag! Jag är ofta ute å går och ser då det elände som förstör hela tjusningen med att kunna vara ute å gå med barmark under fötterna. Hundägare som inte kan ta reda på de exkrementer som deras älsklingar behagar lämna efter sig ska f**n inte heller ha någon hund. Jag skulle personligen kunna trycka ner hundskiten i halsen på husse eller matte.
Usch och fy f**n för dessa äckliga stora genomblöta och marinerade klubbor som ligger efter stigar och vägar. Nä, jag är inte arg. Bara heligt förbannad!

1 kommentar:

Slottets lilla värld sa...

Håller helt med du, jag!
Jag är hundägare, och av precis den anledningen du är heligt förbannad på, så undviker vi i största möjliga mån att gå i samhället efter gator och gångvägar, och håller oss så mycket som möjligt i skogen! Där finns så mycket annan skit efter en massa andra djur, så lite hunnskit mer eller mindre, spelar ingen roll! :-) ...tycker jag...