söndag 1 juni 2008

Edsbyn,Edsbyn i dag åker vi till Alfta

I dag tar vi bussen till Alfta Liam och jag man bör vidga sina vyer ibland grabben kan ju ta med sin cykel så hälsar vi på farmor och farfar,även jag ska bli farfar i November är det sagt.
Något parasoll på Erikshjälpen blev det inte,tänkte att Firaz som driver Edsbyns pizzeria kanske har ett över,han har jag gått i skolan med så jag känner honom,ska fråga honom senare i dag.
Som vanligt är man trött,trött,trött,jag är så trött på att vara trött,sover bara fram till 03.00 ungefär sen är det näst intill omöjligt att få sig en blund nåja, det blir nog bättre med den biten också så småningom förhoppningsvis, om inte annat så vänjer man ju sig.Nu ska jag och Liam titta på "Pigleywinks äventyr".

Ha en solig sommardag.

Inga kommentarer: