söndag 8 juni 2008

Öje-Nöje & Hundens Dag

Den här helgen har vi hunnit med en hel del Liam,Jag & Helene. I Fredags var vi ner på Ön där det var Hundens Dag , inte för att jag är speciellt intresserad av hundar men man kan ju titta i alla fall.Solen stekte rejält den da'n och sedan jag bränt min oinsmorda känsliga hud så badade Vi i älven, fantastiskt skönt.
Sen kom Lörda'n med Öje-Nöje i parken med blandade aktiviteter, Liam träffade i alla fall en del kompisar där, själv blev jag mest imponerad av Räddningstjänstens skärsläckare, man forserade till och med betong med hjälp av en högtryckspruta.
Ett stort minus till ballongpriset, 40 riksdaler för en heliumfylld ballong kan ju få vilken förälder som helst att sätta 20-kronorshamburgaren i halsen.....eller...?- Rena rama rånet tycker i alla fall Jag.
Var hälsad!

Inga kommentarer: