torsdag 28 maj 2009

Hipp hurra för Bamsefar.......

Nåväl, jag tog nog i lite när jag skrev att jag skulle tillbringa ett par timmar på musikalen "Klas Klättermus" men nu har jag i vart fall vart där och som vanligt är inte ett öga torrt när barnen ger utlopp för sin spel och sångglädje. Ja jisses!!! - Dom klämde i ända nerifrån tårna när dom sjöng....och jag kan inte låta bli att vara lite extra stolt för min egen avkomma som idag hade en riktigt bra dag. Efteråt fick jag frågan av andra föräldrar om det var i duschen vi övat fram den otroliga sångglädjen.....som han klämde i.

Lägger ut ett litet klipp på finalen som dock blev mycket mörkare efter att "youtube" bearbetat den....visserligen är det fångat med en inte alltför avancerad pocketkamera, men det är vad barnen levererar som räknas.

Inga kommentarer: