lördag 20 februari 2010

Liten lördags-uppdate

Det är ju smått fantastiskt vad långt emellan man uppdaterar bloggen. Kan inte förstå vad det är som kommit emellan....eller så kan jag det...mmm.

Snart är det melodifestivalen - Igen. Det där evenemanget kommer att ta död på sig själv. Förr var det liksom bara en omgång men nu har man ju ett flertal deltävlingar där det dessutom verkar smått omöjligt att åka ur. Antingen så går man vidare eller så går man vidare till 2:a chansen eller så går man direkt till final. Jag tror faktiskt att det har blivit för mycket och att folk börjar inse det, man blir liksom trött på eländet.

Vidare så vågar jag påstå att jag inte längre har det snuskigaste kylskåpet, eftersom jag mjukstartat lördagskvällen med lite rengöring av köket.....och kylskåpet.

Sådär, då blev det någon rad i alla fall.

Nu börjar det....

Inga kommentarer: