måndag 10 maj 2010

Skallen

Jävla huvudvärk. Jag har nu dragits med dig under så lång tid att jag tappat räkningen på antal månader som du malt i mitt huvud. Lite milt uttryckt så skulle man kunna säga att jag nu är fett less på smärtan du åsamkar mig från att jag kliver upp på morgonen till att jag går och lägger mig på kvällen.

Tro nu inte att jag gett upp och tänker tillåta dig att fortsätta plåga mig. Nej, jag har i samråd med läkare och optiker beslutat att införskaffa mig ett par glasögon...minst, eftersom man kommit fram till att jag har ett brytningsfel relaterat till min utomordentligt höga ålder(både optiker och läkare var otroligt fascinerade över att de lyckats stöta på något så fruktansvärt ålderdomligt).

Nåväl. Det pratas på bygden om att jag skulle tillbringa en stor del av min tid vid datorn(det finns inget som styrker detta och dessutom så har man en gång för alla slagit fast att tid är något relativt). Detta i kombination med brytningsfelet skulle kunna vara orsaken till den huvudvärk som jag nu så länge dragits med. Funkar nu inte detta så kan jag alltid donera mitt eftertraktade huvud till nån rik jävel som aldrig haft skallebank.

Inga kommentarer: