tisdag 1 juni 2010

Hej igen

Här hade jag tänkt lägga in en bild men så blidde det inte.

Då har man slutat blogga ännu en gång känns det som. Den här gången har jag valt att skylla på datorhaveri för jag måste absolut skylla på något eftersom ingenting någonsin har varit eller kommer att vara mitt fel. Det har nog sannolikt att göra med att jag är så j**la perfekt....ja, i det här mycket speciella fallet är man faktiskt tvungen att ta till en svordom för att på ett rättvist sätt framhäva vilken grad det är på min perfekthet.

I övrigt är väl allt som vanligt. Liam är ute och leker, Lennart sitter på lådan och bajsar, jag sitter inomhus vid datorn och över alltihop skiner solen medan herpesblåsorna frodas i värmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En människa borde aldrig skämmas över att behöva erkänna att hon haft fel. Det är ju bara att med andra ord säga att man är klokare idag än igår. :-)
Teskedsgumman

Sajmon sa...

Kan ju inte säga att: "Du anar inte hur rätt du har" för det vet jag att du redan vet men nu sa jag ju det ändå...