fredag 11 juni 2010

Igen å igen å igen å igen å igen å igen

Nu har jag varit duktig igen. I och för sig så är det mest för att ha något att skriva om, men nu har jag torkat golven här hemma....eller säger man golvet? Vi lever ju i och för sig under samma tak som alla grannar också....ja, dom som bor i samma hus alltså. Ute ser det ut att dra ihop sig till regn....men inte inne då förstås...fast det begriper väl vem som helst men det var mest för att ha något att skriva det också. Just nu känns det som att jag sjuder av sådan blogglusta att jag nog gör säkrast i att avbryta inlägget för att förhindra att jag blir ytterligare en som författat en hel bok med bara skräp.
Jajustja som det heter på ryska men det blev lite ny design på sidan också så där i förbifarten....fast det har väl säkert den som är någorlunda vaken redan märkt.

Eftersom det här är min sida så tar jag mig friheten att ännu en gång tillägga att: f**n va jag är bra, och du också för den delen vilket innebär att tillsammans är vi oslagbara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den nya designen blev skeetabra! Grattis till den :)