lördag 5 juni 2010

Mina shorts

Ifall att du inte skulle märka det så talar jag om det redan nu att inlägget till största delen kommer att handla om mina shorts.

Mina shorts är grå. Mina shorts är grå, och så är dom ganska fula, fast sköna. Mina shorts är egentligen ett par gamla mysbyxor som jag klippt av benen en aning på. Det är väl just det som gör att mina shorts är lite speciella, ja unika skulle jag vilja säga.
Det var väl i fjol sommar som jag snidade till dessa benprydnader och någon gång under vägen så har något hänt med mina grå.Det är nämligen så här, att det ena benet är minst 2 dm kortare än det andra, eller det andra 2 dm längre än det ena om man så vill. Jag har svårt att tänka mig att detta ingick i ritningarna när jag skapade min sommar-out-fitt...fast man kan ju aldrig riktigt veta.....

Kanske har jag någon gång under vinterhalvåret behövt ett stycke tyg varpå mina shorts har fått stått till förfogande...?
Nåväl, dom duger som dom är och jag stortrivs i dom....även om Liam tycker att pappa gör bäst i att hålla sig inomhus.
Nja, lite pinsamt blev det ju härom kvällen då jag skulle springa ner till cykelrummet för att låsa in Liams cykel samtidigt som flera grannar hade bestämt sig för att även dom skulle ut i samma ögonblick, och att det samtidigt var viss rörelse här ute på gården. Med vänsterhanden i fickan hasade jag skickligt upp det ena benet i ungefärlig jämnhöjd med det andra och höll det sen fast där alltmedan jag oskuldsfullt(dock ej visslande)passerade hopen av människor här ute samtidigt som jag glatt hälsade på dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det sexigaste jag har sett på mycket länge!
Var stolt... Finns absolut inte någon annan med så ursnygga shorts!!

Hälsar Margits vännina...