söndag 15 mars 2009

Om sanningen ska fram....


Ja, okej att det var skönt att ta en promenad i vårsolen men kanske var det inte hela sanningen.
Med all respekt för mina läsare så måste jag erkänna att det fanns ytterligare en anledning till att jag valde att lämna "den blå damcykeln" hemma. Med en slug baktanke om att försöka uppnå högre förbränning valde jag istället att gå och det här är anledningen (se bilden).

När möblemanget börjar ge vika för ens kroppsvikt borde det vara utomordentligt lätt att hålla sig för skratt men åtminstone jag, blev mer än lätt road av denna incident som i och för sig kunnat gå väldigt illa, men det är ju tur att man har direktlarm till hemtjänsten - INTE(är det väl bäst att påpeka)

Sådär! Då vet Du det också.

2 kommentarer:

Konungen sa...

Det var nog ett fabriksfel det där
Ring o skrik på affären o kräv en ny stol istället för att fundera på trivselvikten

Sleeping Cell sa...

....trivselvikten..- ja det lät ju bra....trivselvikten....jag tror jag tar cykeln i morrn igen....trivselvikten...