torsdag 12 mars 2009

Underbara Silver-Sara och uppblåsta direktörer

Förstår att många slitit sitt hår (i mån av tillgång) i förtvivlan över min frånvaro från bloggen.
Datorproblemen har kvarstått men nu har jag äntligen fått ett nytt grafik kort - å vilket kort sen. Kanske är det bara inställningarna det är fel på men det är nästan så att småtomtarna dansar på fönsterbrädan,eller så är det bara min hjärna som är rikligt utrustad med visuella effekter........kan det vara ja....

Dessutom kan det vara skönt att bara ligga lågt och njuta nu när våren kommit till Edsbyn i all sin prakt - INTE. Kanske, men bara kanske, kommer jag återigen att innesluta mig i detta VaCuum men just nu har jag så väldigt mycket annat att roa och oroa mig för även om det är trevliga saker jag roar och oroar mig för - mer säger jag inte för då kan ju någon bli nyfiken.... fast det är du väl redan.

Om du undrar vad rubriken har med inlägget att göra så kan jag tala om att den inte har ett dugg med den att göra - även om man skulle vilja att den hade det....

Ha en strålande dag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vår va?! Minus 18.7 i morse. Men nu är det soligt och fint i alla fall

Konungen sa...

Krokusarna blommar under snön
sånt inbillaer jag mig, annars står jag ente ut

Sleeping Cell sa...

(Klatuu)
-18,7 är ett lyckotal har jag hört,fast jag vet ju inte vart förstås;)

(Konungen)
Inbillning är bra.Så bra att det ibland kan framkalla visuella effekter.

(Annars kan jag varmt rekommendera LSD)Sätter genast lite färg uti vårdiket.

Konungen sa...

Sleeping
Dom blir skitsura om man tar LSD när man jobbar
Dom säger nåt om nån policy

Sleeping Cell sa...

Ahh!! - Kunde väl tänka mig det.
Staten har ingen aning om vad dom går miste om när dom utövar sin "policy"

Anonym sa...

Ja ,jag är redan nyfiken !

Anonym sa...

Jag blir mer och mer nyfiken för varje gång jag läser .....
Du, se upp med de där tomtarna ! Ibland kan de hamna på loftet och det é ingé bra att ha dom där, har jag hört ! Teskedsgumman

Sleeping Cell sa...

Du Teskedsgumman!
Läs inte inlägget fler gånger för då kanske din nyfikenhet rinner över ;)

Anonym sa...

OK jag lovar att inte göra det ! Det blir så mycket överflödig nyfikenhet överallt då ! Det är ju inte heller bra , har jag hört .
Teskedsgumman.