tisdag 5 oktober 2010

Det kostar att.....

Dagen började bra. Efter att jag lämnat en snuvig men feberfri Liam på skolan i morse så tog jag mig en uppfriskande promenad på sisådär 1½ mil. Blir jag inte alltför upptagen i helgen och om vädret tillåter så är det inte helt omöjligt att jag tar mig en promenad till Alfta. Det krävs liksom lite förarbete om man ska klara den uppgiften, om man nu vill slippa stå där med skammen vid nån busshållplats och svettig kliva på bussen. Jag menar, man kan ju alltid kika in till mor & far i Alfta för ett glas vatten eller två innan man listigt traskar vidare upp till byn igen.
Nä, det här låter ju som om jag har blivit komplett tokig och kanske har jag det. Nej, nu är klockan snart 9 så nu är det sovtime för oss på elitnivå.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du e kanonduktig , men hoppas innerligt att du inte har denna "fågelskrämma" på bilden som någon som helst målbild för dig.... Hualigen. Så otroligt olika mål vi människor har.
Teskedsgumman

Sleeping Cell sa...

Nejdå! Den bilden har jag bara för att påminna mig om hur det kan gå om man inte stannar upp och tänker sig för ibland ;)