lördag 2 oktober 2010

Lördagsmys

Liam är snuvig och har lite feber så då blev ju pappa tvungen att ställa in sin motionsrunda....trodde jag. Men Liam märkte till att pappa var abstinent varpå han sa: Gå du pappa, jag klarar mig själv.
Sagt och gjort så laddade jag dvd:n med en film och tömde upp en skål med "lördagstjafs" så att grabben skulle ha nåt att syssla med istället för att sätta eld på kåken eller nå annat busstreck. Nä, det tror jag inte om min pojke. Han är så duktig så. Jag fick min dryga timmes promenad och är åter igen nöjd och belåten.

Fruktansvärt ont i ryggen har jag också men det är ju inte så positivt så det skriver vi inget mer om just nu.....eftersom det här är en glädjeblogg av stora format.

Puss & Kram (Speciellt till Dig)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Hoppas RÄTT "dig" tar åt sig . Jag passar på och ta åt mig lite i alla fall. Tebaka till dig.
Teskedsgumman

Sleeping Cell sa...

Ta åt dig du bara, det gör du såå rätt i :)