torsdag 4 november 2010

Häj

Män nu va'rä längäsän läll, älle hu? Egentligän så borde jag inte skriva nåt precis nu eftersom jag är inne i en period då jag stavar väldigt mycket med ä.....äääää. Dät blir så ibland, fast det finns en däl som säger att "du få'nte gä'ra dä ä".
Det finns faktiskt dom som fortfarande följer min blogg.....om man nu kan följa något som står stilla.
Fick höra idag att "Mona" var utomordentligt trött på att mötas av en kossa varenda gång hon kikade in på min sida. Ja, det är faktiskt sånt man får räkna med....eller inte.
Det är faktiskt p.g.a "Mona" jag känner mig tvungen att uppdatera och därmed sitter här och tvångsbloggar.
Män nu känns dä att änene börjär kömma täbaka sa då skä jag rusa vidare å laga lite kvällsvard åt öss hänne.

Synd att jag inte hade nån bild på "Mona" för då skulle hon definitivt ha fått representera det här inlägget. Men i brist på foto så får jag väl ersätta det mä nå annat. Vad sägs om bokstaven Ä som i bärplöckare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack "Mona" för att du gjorde din röst hörd ! Jag har också längtes efter nya upptåg o hyss från'an .
Teskedsgumman

Blommen sa...

Hörru Simon! Jag skulle gärna vilja länka till din blogg från min. Får jag göra det? MVH Blommen ;-)

Sleeping Cell sa...

(Blommen)Klart du får det, det vet du :)