tisdag 7 december 2010

Detta hade kunnat....

....vara en fortsättning från förut, men det är det inte. Igår var det måndag. Idag är det tisdag. I morgon är det onsdag....om man läser det här idag tisdag vill säga. Läser man det här en annan dag så stämmer mina tidigare antaganden och beräkningar antagligen inte.
Det är förbjudet att lägga ut åtel åt mig, men idag lyckades jag ändå sniffa mig fram till en portion fläsk, löksås och potatis - gott. Smakade lök av såsen.
Just nu vill jag vara nån annanstans. Umeå t.ex. Eller varför inte ligga nerbäddad på kammar'n.
Nä, nu ska Liam ha datorn för han ska lyssna på radiokalendern, lucka 7. Jag vill inte ha Liams dator....och inte han heller. Jag vill ha min dator....och det vill han också.
Han säger att hans är sååå seg. Jag vet att den inte är nämnvärt mycket segare nu än när jag köpte den. Grejen är bara den att pöjken har blivit storare(jag ville skriva storare).

1 kommentar:

Anonym sa...

Rackarns vad stiltje det va här då. Gillar dina tankar så skriv, snälla skriv!