söndag 19 december 2010

Något att suga på....

Jaha! Då har vi kommit fram till det 4:e i adventandet vilket innebär att det är slut på väntandet för det här året - skönt.
Om det ändå vore så väl, men det är det ju förstås inte....inte för min del i alla fall. Jag går alltid i väntans tider även om jag tar det dag för dag. Å inte är jag dräktig heller, även om det kanske skulle kännas bättre då....att vänta menar jag....äh!

I övrigt knallar livet vidare med en blogg som sällan uppdateras och ett jag som hemsöks av en sällan skådad längtan och en känsla av hopp som är på en helt annan nivå än vad jag tidigare varit bekant med.

Karameller kan vara gott - Sug på den Du!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då det strax är jul (och man ska vara snäll då, sägs det) så bjuder jag på en karamell från min gottepåse. Det finns bara söta karameller i påsen, de sura har jag låtit bli att ta med denna gång, men det är endast tillfälligt förstås…
Pepparkakorna (som man blir snäll av) behåller jag däremot för mig själv, för att gillar dem så pass mycket att jag är snål när det gäller dessa.

God Jul, Simon!
Kramen är till Liam!

Simon sa...

Mmmm, det var goda karameller du hade i din påse.

Tackar så mycket och en riktigt God Jul till dig med.

Nanting se oschlögt! sa...

Godis är gott! men man får passa sig så man inte blir beroende :)

Glöm int å schläck ljusa- He gäll int annä :)