tisdag 28 december 2010

Jag har verkligen....

....försökt, men det verkar då vara stört omöjligt att komma igång med någon löpande trafik här på världens mest lästa blogg. Därmed inte sagt att det för alltid kommer att vara så.
Näää....Det där var då rakt ingen vidare förklaring till frånvaron av inlägg. Se det istället som ett trevande försök att få ihop några rader till mina hårt prövade och förväntansfulla fans.....ja, jag tror faktiskt att ni finns kvar därute. Troget och med jämna mellanrum tittar ni in i mitt VaCuum. Oftast bara för att finna sidan icke uppdaterad.
Håll ut!! Jag håller tummarna för att lyckan åter till eder skall vända.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Simon!
Hur vore det om du släppte tummarna och på så sätt kan skriva här i bloggen?
Vi, dina fans alltså… har väntat alldeles för länge nu på att du skrivit något kul! Njae.. det behöver ju inte alls vara så kul att man skrattar läppen av sig… men något ditåt i alla fall…

Lite kan du väl offra för oss trogna läsare? Strunta i det där andra du hålls på med och kom tillbaka till blogger...

Sleeping Cell sa...

Strunta i det där andra...?
Ja, mycket skulle jag göra för mina läsare men att "strunta i det där andra" - NEJ!

Anonym sa...

Ber om ursäkt!
Det var ju synd att du tog min kommentar så. Menade egentligen inget illa med det jag skrev. Jag återgav endast på det där med ” att hålla tummarna”.
Sorry…