måndag 6 december 2010

Det ouppdaterade blogget

Dette är det ouppdaterade blogget som uppdaterer sig. I min värld har man passerat 2:a advent och skulle det inte vara så därute i verkligheten så ber jag dig vänligen att inte påpeka detta då det kan komma att skapa obeskrivlig glädje över att vara så pass yr i mössan....hos MIG alltså.
I min värld skiner solen just nu....och det tänker jag låta den göra ett tag framöver eftersom jag har makt att styra över detta själv.

Edsbyn...."Should I stay or should I go". Tanken finns där fortfarande och den har åter väckts till liv. Det ser jag som ett friskhetstecken.
Edsbyn...."Ruttna bort om du blir kvar".
Finns det nån anledning att bli kvar i Edsbyn? - Nej!
Finns det nån anledning att flytta härifrån? - Ja!
Vad håller mig kvar i Edsbyn? - Kanske Liams sociala nätverk och min egen dumhet.
Vad kan få mig att lämna Edsbyn? - Du....och Jag!
Vad kan få mig att stanna kvar i Edsbyn? - Du....och Jag!


Det är vår tur nu, handlingskraft kom o kom!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tolkningen ligger i betraktarens ögon , sa Teskedsgumman och snöt sig i bordsduken.

Sleeping Cell sa...

Så sant...