måndag 22 augusti 2011

Håriga dagar

Första skoldagen avklarad å det gick väl sisådär, å nu snackar jag utifrån mitt perspektiv...å jag går ju inte i skolan men ändå, vafalls!!! Orka kliva upp halvsju sådär ba, va!!
För det nyklippta skolbarnet gick det bättre. Han fick både saft och bakelse men det fick inte jag fastän jag var kvar på skolan ända till kl. 10. Ja, han är nyklippt. Det blev han nyss, varken förr eller senare.

Jag är av den sorten som inte förordar klippning av ungen inför skolstart så därför väntade vi till 1:a skoldagens slut, efter skolstarten så att säga. Skolbarnet hade jättemycket hår men det har JAG tagit bort, inte allt men jättemycket. Har t.o.m tagit en bild på allt hår men den vill jag inte lägga ut här eftersom det här inte är nån hårblogg liksom dåra. Istället lägger jag dit en bild på ett sjukhus med tillhörande helikopter å nåt som jag håller mycket av i högerkanten utanför bilden - sådär!



Sen var jag på Ica å köpte havregryn fast det behöver man ju inte när man ska göra ugnstekt korv a la Falun men det kan ju vara desto bättre å ha i mören bitte mä äggene....tyscher jag då...

Å snipp snapp snorum så va're slut från detta forum!

Inga kommentarer: