torsdag 9 april 2009

Gamle "Svarten"

Så har då Sveriges mest misslyckade bankrånare slagit till igen.Varje gång Lars-Inge Svartenbrandt eller Ferm som han valt att kalla sig gör ett nytt kuppförsök så lyckas han få mig att skratta gott.Den mannen är om någon, sjukligt kriminell och han bodde för några år sen i dom här krokarna. En bekant till mig såg således upp till denna clown och trodde i sin enfald att han skulle kunna utföra ett rån med Lars-Inge. Sagt och gjort, och så bar det av på moped. Men en sak är säker...att gör man en kupp med den mannen så är frihetens timmar räknade. Och varför skriver jag nu det här? - Ja, jag kunde helt enkelt inte hålla mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

han hade sitt säte i Tyresö när jag växte upp där, och han var lika misslyckad då. Glömde visst en massa spängmedel i ett bostadshus, som polisen hittade.

Sleeping Cell sa...

Ja han é bara för mycket :))