tisdag 7 april 2009

I väntan på.......

Ritar väl ner någon rad i väntan på att spaghettivattnet ska koka....av någon anledning så kokar det alltid fortare om man sitter vid datorn.

Även om jag kraftigt har reducerat mina besökstider så har jag i dag åter igen vart på vändplatsen och halsat kaffe. Vidare så har jag vart och inhandlat 1 par stödhjul som är tänkt att underlätta för grabben då han ska lära sig cykla. Hade faktiskt stödhjul redan, men då det var dags att plocka fram cykeln så hade tydligen någon som ansett sig bättre behövande norpat dom. Inget konstigt med det....självklart att man ger sig på barn och gamla först....det är väl så det funkar. Föresten så lär det väl vara svårt att hitta några stödhjul att stjäla på en vuxencykel....vad vet jag? Man kan ju alltid önska att den skyldiga fick det stöd hon/han var i behov av - nu kokar det!

Inga kommentarer: