fredag 10 april 2009

Glad Påsk


Det har ju vart tämligen sparsamt med inlägg på bloggen den senaste tiden men det förhindrar inte mig att tillönska er läsare som fortfarande besöker min blogg en "Glad Påsk".

Idag ska jag montera stödhjulen på Liams cykel...och sen ska jag gå bakom med livremmen så ska vi nog se till att det lilla glinet lär sig att cykla - whoooaaaahahahaha-.
Vi fortsätter på ämnet cykel och meddelar att jag har punka på min "blå damcykel" men "Mörkrets Furste" har investerat i både nytt däck och ny slang så det ska vi också ta itu med idag. När man ändå har halkat in på vad som för mig klassas som arbete så hade jag tänkt att köra tvättstugan också.

Vidare så är jag så illa tvungen att uppsöka vår lokala handelsbod ytterligare en gång inför helgen då jag upptäckt att påskgodiset av någon anledning redan är på väg att försvinna.

Jag säger som Arnold: Hasta la Kvasta baby!

2 kommentarer:

Konungen sa...

Vårt godis e osså slut
jag har dessutom en femtonåring som tar det vilket borde motsvara tre femåringar

Sleeping Cell sa...

Där ser man.....å här har vi en 43-åring som tar det...vilket borde motsvara en årskonsumtion för en 5-åring :))