fredag 29 januari 2010

Förstoppning peppar peppar

Idag ska vi också till veterinären. Detta är ju helt fantastiskt. Sen vi avlägsnade Lennarts genitalier har han inte bajsat på över ett dygn vilket jag tycker är sååå fantastiskt underbart att jag ska fråga djurdoktorn om det verkligen inte går att kastrera katten bara lite till, då det skulle höja min livskvalité avsevärt om jag slapp ta reda på bajset varje morgon. Jag skulle gladeligen betala 340kr/dygn för en skitfri katt.
Å andra sidan så vågar jag inte ens tänka på vilket lass man har att vänta när förstoppningen ger med sig och Lennarts mage återgått till det normala.

I övrigt så är det åter igen full fart på den svarta pantern.

2 kommentarer:

Sleeping Cell sa...

Jag han bara sätta punkt för inlägget så var det dax. Ingreppet har utan tvekan lett till vissa förändringar i avföringens konsistens. Please,I want the fasta bajsen tillbaka.

Anonym sa...

hoppas att någon hör din bön . :-)
Men jag förstår honom . Skulle inte du vilja hämnas på den som tog bort dina kulor? Om någon beslutade det om mig över mitt huvud skulle jag nog också se till och bli lite lös i magen jag med . Lite då och då , BARA för att jäklas ! Teskedsgumman