fredag 27 augusti 2010

Glasturk.nu

I Edsbyn finns det just nu fler husvagnar än vanligt. Det finns även fler hundar än vanligt. Hundar luktar illa när dom är blöta.....det gör husvagnar också...i alla fall på insidan. Kanske är jag bara fylld av fördomar men jag antar att även hundar luktar illa på insidan....fast dom inte är blöta.

Att det finns fler hundar och husvagnar i Edsbyn just nu beror på att Bulldogs-SM i år är förlagt just till "Bandyträsk". Jag tycker inte om Bulldogs-SM. Eftersom jag varken är intresserad eller har någon egen hund så har jag bestämt mig för att idag vara anti mot just bulldogs-SM.

Egentligen så heter det inte Bulldogs-SM. Det heter Brukshund-SM. Egentligen så är jag inte anti heller - jag försöker bara få ihop till ett meningslöst och icke läsvärt inlägg som man inte behöver göra sig besväret att kommentera.

När Du ändå är här så vill jag passa på att önska Dig en lycklig resa !

Inga kommentarer: