tisdag 10 februari 2009

Kommer Du ihåg mig?

Idag var det kallt - riktigt kallt. Jag har ju lyst med min frånvaro här på bloggen den senaste veckan.....eller är det två veckor...? Nåja! Det är problem med min dator som är den huvudsakliga orsaken till det i allafall men nu verkar det som om allt har ordnat upp sig.
Jag är ingen hacker precis men den här tiden har jag verkligen kommit in bakom kulisserna och lärt mig känna detta tekniska underverk som jag tillbringar så stor del av mina dagar vid. Vissa saker har jag dock gått bet med och tvingats anlita viss assistans men man lär sig aldrig så mycket som när man försöker lösa sina problem på egen hand - det gäller inte bara datorer.
Nu har jag massor att göra med att läsa dom bloggar som jag vanligtvis brukar besöka men som fått stå tillbaka den här tiden.

Det känns inte helt rätt att stänga av "Dan Hylander" bara för att cykla upp till vändplatsen och dricka kaffe, men stackars "Dan" är ju installerad i computern, så likt en man i en ask i byrån så kan man ju plocka fram honom när man vill.

"Farväl Till Katalonien"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Jösses! Dan Hylande, Py Bäckman och Raj Montana Band!!
Det är ju otroligt vad mycket bra musik jag helt enkelt bara har glömt bort!
Nu blev jag nostalgisk.....

Sleeping Cell sa...

Skitbra ba!

Konungen sa...

När jag gick på socialhögskolan lurade jag och min kamrat skagget i alla i vår klass att Dan Hylander bodde hemma hos skagget, kraftigt nergången och deppig över Pys succé med Nordman och att Dan arbetade med att köra lastbil åt pripps

De flesta gick på det.
Det va ganska bra skivor det där, då 1983
Dagens verifieringsord: Implega