måndag 15 mars 2010

Hjälp mig att längta till lite senare

Igår hade jag som jag kallade det lagt till ett förtydligande ifall att någon missat poängen med det förrförra inlägget. Nu ska jag även korrigera detta med att informera om att om att om att om att...ursäkta, om att mina inlägg nödvändigtvis inte alls behöver ha någon poäng. I klartext betyder det att jag förbehåller mig rätten att publicera helt eller delvis poänglösa inlägg.

Vore det inte för att jag får skotta kattskit ur Lennarts bajslåda varenda morgon så kunde man ju lätt få för sig att jag vore en fluga...eftersom jag surrar alldeles för mycket.

Idag börjar även studiecirkeln som tar oss med på en resa bland Europas mest betydelsefulla och intressantaste fontäner, skulpturer & konstverk i anslutning till vatten. Förutom studiematerialet som innefattar en bok på 120 sidor så medföljer även en film vid namnet:
150 kaskader på 90 min.

Det här blir bara snurrigare och snurrigare. Nu är jag fullkomligt övertygad om att jag fick ett sms där någon undrade om det fanns "något på min sida"......vad svarar man på det....och vart skickar man svaret...?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svaret bör väl skickas till avsändaren ,när du väl kommit underfund med OM du överhuvudtaget HAR något på din sida , värt att nämnas och som då inte är helt ovidkommande nonsens utan eller med poäng. För har det en poäng bör det ju snarast omarbetas för att likna ett någorlunda svar som avsändaren förstår sig på om nu inte avsändaren i sig är helt poänglös och saknar slutkläm.Det är väl det närmaste man kan komma en helt obefintlig svarskommentar på ett helt poänglöst inlägg.
Teskedsgumman

Sleeping Cell sa...

....jag himlar med ögonen och ser överdrivet fundersam ut...