lördag 20 mars 2010

Vid världens ände...

Idag har vi plockat fram Liams cykel, pumpat och gjort i ordning den för vårens premiärtur som hade sin sträckning längs Edsbyns huvudgata vilket fick till följd att turen inte blev speciellt lång.
I strålande solsken fann vi en bänk och satte oss en stund på södra torget där följande ord utbyttes.

Jag : Det var värst vad dött det var på byn idag.
Liam: Mmmm...
Jag : Märkligt, klockan är bara 14.00 och det är alldeles tyst
Liam: Pappa !
Jag: Ja
Liam: Jag önskar att världen vore större jag

Det vet väl Liam också men jag uppmanade ändå till lugn och påminde om att det är utanför Edsbyn som världen börjar....

1 kommentar:

Anonym sa...

klä av hon naken fis efter det ska du je hon jätte mycket smisk eller bas så hon blir röd i skärten och jätte ont i skärten så hon blir röd och hon grina jätte mycket så gör så.