fredag 12 mars 2010

Jihad Jane & Pål Plutt

Hyvää huomenta ! Pål Plutt här - vem där ?

I övrigt är allt bra och :

Maskinerna i tvättestugan de skölja båda två
de centrifugerar och de skummar
å hej å hå vad rent vi få.
Snart ska jag ner igen
trippa fram på foten min så lätt
ja jag ska ner till tvättekusan jag
för jag ska hänga tvätt.
Först ska överflödigt vatten drivas ut
förberedas för tumlare och skåp
för hur skulle det se ut
med drypande tvätt som var genomvåt?
Med hjälp utav ett stycke fristående centrifug
ska jag driva H2O på flykt,
ja det här är sant och inget ljug
när Pål Plutt tvättar känns det tryggt.

Bör jag tillägga att jag är bitter på att någon annan han före, annars skulle jag lätt ha "Jihad Jane" som användarnamn på internet whooooohahahahahahaha.........................................

Inga kommentarer: