torsdag 15 april 2010

Bara därför att....

Ojojoj, håller ju nästan på att glömma bort bloggandet. Kan ha att göra med att jag försöker återuppta det myckna sovandet dagtid. Man hinner inte så mycket mer då man lämnar Liam vid dagis kl 9.00 för att sen åka hem å ta sig en lur till framåt 14.00 då det är dags att hämta. Om inte affärn står på dagordningen så är det bara att skynda hem så att man inte missar eftermiddagsvilan som brukar pågå till framåt 17 - 18 då det är dags för middag. Försöker nu finna utrymme för ännu mer vila och sömn då detta med facit i hand tydligen har gjort mig ännu tröttare. Nu ska jag för en gångs skull krypa ner i jucklådan lite extra tidigt.

F**n vilket kasst inlägg....men det var ju inte 1:a gången.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår inte hur du kan hinna med så mycket sovande i ditt liv ? Och hur din kropp klarar av att ligga ner så mycket...Har fullt upp med att få de vakna timmarna ca 16 att räcka till allt jag vill göra . Vill ha fler såna timmar ...+ att rygg och nacke tar livet av mig om det blir mer än 10 timmar i sängläge + att sover jag på dagen är jag hur pigg som helst på natten sen. Sov gott .
Teskedsgumman

Sajmon sa...

...kanske du kunde lära mig hur jag håller mig vaken....i sängen, så kunde jag lära dig hur man slipper rygg o nackproblem genom att t.ex stå å sova...;)

Anonym sa...

Det var ju ett enaSTÅENDE erbjudande... Ja vem vet ... Man lär ju så länge man lever, sägs det .
Teskedsgumman