torsdag 29 april 2010

Läjtest Njus

Först bilden:
I Edsbyn står det att finna mången träindustri och detta är ett exempel på en av Träkomponents mest sålda finsnickerier. En trärelief framsnidad med van hand i hjärtat av den natursköna Voxnadalen i Hälsingland.

Annat:
Olja, olja, olja, det är äckligt med all olja som pumpar ut i Mexikanska golfen och snart väntas nå fram till USA:s sydkust. Obarmhärtig som jag är så väljer jag att tycka att detta är fruktansvärt för djur och natur och det blir inget över till att tycka synd om amerikanare....förutom Owen Mc Dowen from Oklahoma som är slibbig nog som han är.

Resten:
I min värld har det inte hänt något av större nyhetsvärde som är värt att rapportera. Skulle vara att jag igår var på ICA å inhandlade 3 liter mjölk och en körvbit.

Jag älskar er också...

Inga kommentarer: