lördag 10 april 2010

Gummirgon po moa

Liam är i Voxna å det innebär sovmorgon. Nej Nej Nej, jag har naturligtvis inte sovit ända tills nu. Nä, jag har varit vaken ända sen kvart i ett men suger ännu på mitt morgonkaffe. Spotify radio spelar just nu The Cult men det lär väl inte dröja innan man hör Genesis, U2, Tom Waits eller Boston. Det är sådär med Spotify, att man undrar om dom inte får extra betalt för att spela vissa utvalda. Se där....nu har vi U2 i etern....ja, man lär sig ganska snart vilka som spelas i olika kanaler.
Nu ska jag luta mig tillbaka, ta mitt förnuft till fånga, slappna av och fundera på om det kanske vore om än inte speciellt klokt men ändå skönt att gå å lägga sig igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är detta en bild tagen på dig med framtidskamera?
Teskedsgumman

Sleeping Cell sa...

...man kan ju sätta upp vissa mål här i livet...