lördag 3 april 2010

Glad Påsk

Usch, fy och tvi!! Jag är mycket besviken och känner mig oerhört kränkt av det inträffade. Om det vore bara en engångsföreteelse så kunde jag väl haft överseende, men när skadegörelsen upprepas känner jag att attackerna är riktade mot mig personligen. Det är nu 3:e gången Lennart försöker sabotera mina försök att göra påsken till något trevligt här hemma.

Ja, här är den skyldige ute på balkongen där han avtjänar sitt straff. Bilden är tagen under ett förhör med Lennart. Lägg märke till hur han vägrar att lyfta blicken och se sitt offer i ögonen.

G.W Persson låter meddela att detta fenomen på intet sätt är något unikt. Tvärtom så är denna typen av förseelser utomordentligt vanliga, speciellt då det gäller katter och påskris. Tyvärr så är det mycket ovanligt, om än inte sällsynt, att offret får upprättelse - pust, flämt, stånk & stön.

Inga kommentarer: