måndag 19 april 2010

Tyvärr

Den 7 September(?) är det tänkt att Ozzy ska göra en konsert i Globen och idag släpps biljetterna som kostar mellan 795 - 1295 spänn. Ozzy har betytt mycket för mig genom åren, för att inte tala om Black Sabbath men jag bara undrar, vad har han idag som jag skulle betala 1000 spänn för att få se eller höra? Vore det för 20 år sen så kunde jag nog tänka mig att gynna mörkrets furste och hanses fattiga slyna till fru med en slant. Idag kan han knappt röra sig på scenen och än mindre sjunga. Ett annat dragplåster hade ju kunnat vara gitarristen Zakk Wylde men han finns ju inte längre kvar i bandet. Nä, Ozzy är slut - That's It !!

5 kommentarer:

Konungen sa...

bedrövligt pris ju
Dessa gamla hjältar som visar sig vara gnidna elaka gubbar

Sleeping Cell sa...

Precis min tanke

Anonym sa...

Ja , hade det varit NI som var hjältarna så hade ni säkert tänkt på Fansen och haft REA-Pris med tanke på utgånget bäst-före-datum.....
Teskedsgumman

D D sa...

Nu kostar ju inte biljetterna riktigt så mycket och tyvärr så kan det var sista chansen att se farbrorn :)

Sleeping Cell sa...

(DD)
Såg att man hade sänkt priset men när biljetterna släpptes var det den summan som angavs