tisdag 7 september 2010

Alfta tur o retur

Vill ha en bil. Jag är så otroligt sugen på att ha en bil. Då kunde man slira....på gruset, veva ner rutan och spotta. Ibland kunde man kliva ur och sparka på bakdäcket. Då skulle jag köpa snus som man kunde bjuda sina bilburna polare på. Jag tror nämligen att det är lättare att få polare om man har bil....i alla fall är det lättare att få passagerare.......fast det är nog lättare att bli av med polare än att bli av med passagerare....Kunde vi tanka för 40 kr å åka till Alfta. Där kunde jag låna 40 kr till av farsan så att vi kunde ta oss tillbaka. Kanske ta en fika på "Knagga". Skulle jag lätt våga om jag hade några polare med....och snus förstås. Skulle jag säga att min bil visst inte ser så bra ut, men den går som faan....speciellt på kvällarna....antar att den kyler bra när det är kallt.....hmmm...
Sen skulle jag/vi antagligen åka tillbaka....och jag skulle bara spotta och säga "att det skiter väl jag i"!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du inte lite för gammal för att detta, förutom att ta en snus då!

Sleeping Cell sa...

Är det nånting jag är för gammal för, så är det att ta en snus :)