söndag 19 september 2010

Detox

Då har jag lagt min röst i urnan för den här gången så nu är det bara att vänta å se. Jag tillhör en av dem som är fullständigt övertygad om att det är just min röst som är avgörande.

Annars går livet vidare i "Grönsaksland". Lite sluta-röka-symptom i brist på socker har jag dock. Det yttrar sig i att jag lätt blir irriterad....eller jag hinner väl aldrig riktigt bli eftersom jag jag är det mest hela tiden. Ja, nu vet jag ju inte om det enbart beror på uteblivet sockerintag. Hela kroppen håller väl på att få ett mastodontiskt tuppjuck. En sak har jag i alla fall bestämt mig för. Jag tänker låta denna vackra skapelse genomgå en detox och rensa den från allehanda avlagringar och gifter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska denna vackra skapelse detoxa genom fasta med fruktdrycker eller genom bara ren fruktätning ,eller hur ska det gå till? Nyfiken i en strut.Med renande ångbastu samtidigt kanske ?
Teskedsgumman

Sleeping Cell sa...

Vet icke ännu. Men du får gärna basta med mig om du vill ;)

Anonym sa...

Åh , GötaPetter !
Teskedsgumman