onsdag 1 september 2010

En sista repa

Liam har hållit sig feberfri idag så framåt eftermiddagen fick han göra sin hårt motionerande far sällskap på en timmes rask promenad. Ja, Liam cyklade bredvid naturligtvis. Det var väl nånstans under den promenaden som vi blev informerad om att det ikväll var cruising efter bygatan.
Ja, varför inte!? Klart vi letade oss ut för att se den här sommarens sista cruising och leka med tanken att man även skulle få höra sommarens sista burnout. Jag är nöjd när jag får sitta på en bänk och bara titta på folk, så därför får kvällen godkänt.

En sak blev jag då varse. Sommaren är inte längre en årstid att räkna med, fy f**n va kallt. Det är ju dags att plocka fram vantar. Jag var alldeles stel i fingrarna när vi kom hem.

Jag avrundar med ett grattis till dig som tror att jag inte bryr mig - DET GÖR JAG!

Inga kommentarer: