tisdag 7 september 2010

Gödsel

- Här går det undan, sa pundar'n!
- Å jag blir alltid sisten, sa alkoholisten!

Morgonrundan är avklarad och dagens samtal med kronofogdemyndigheten likaså - hej å hå!
Finns det någon i närheten som säljer billiga T-shirts? Det går nämligen åt en hel del när man envisas med att gå morgonrunda....minst 1/dag. Med billiga menar jag typ 10 st a 100 kr eller 40 st a 10 kr går också bra....dom ska vara oanvända och det får inte vara något Iron Maiden eller Meatloaf - tryck på dom. Eftersom min morgonrunda går genom bebyggda områden och jag vanligtvis även möter andra människor på min fettreducerande autostrada vill jag inte skylta med något jag inte kan förklara.

Min blogg handlar ibland om T-tröjor. Inte ofta, men idag blev det så. Då det handlar om T-tröjor så är nog jag en sån som mestadels framhäver hur fuktiga dessa kan vara på ryggen.

Med den här dyngan tackar jag för mig och beger mig nu ut i ett soligt Edsbyn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Go Simon Go! Bra jobbat sa teskedsgumman. :-)

Sleeping Cell sa...

Simon will keep on "going" till sina beundrares stora förtjusning ;)

Wickie sa...

Tips!
Kör en tvättmaskin med använda T-shirts - häng upp och låt torka.
Vips - en hel hög med T-shirt du kan stå för till billig penning!
Annars har www.engelsson.se bra t-shirts til Ok pris utan tryck ;-)
Lycka till!
Wickie!