tisdag 28 september 2010

Bra affärer eller

Fattar inte riktigt vad som händer. Bloggtorkan gör sig påmind ännu en gång. Kan det vara min aktiva livsstil som fått mig ur balans....?

I morse fick jag under min promenad hjälpa en långtradarchaffis från öst som trots GPS inte hittade till den industri där han skulle lasta....eller lossa, vad vet jag. Han var tacksam för hjälpen och jag fick köpa en hel kartong whisky och fem limpor cigg för endast 500 spänn.

Liam har blivit så stor. På fredag är han bjuden på sitt livs 1:a disco.....suck....Hoppas att han alltid kommer att nöja sig med att gå på discon som slutar runt 20.30.......för min skull...

Ja, det var väl ungefär vad jag hade att komma med den här gången. Och innan jag slutar vill jag bara passa på att tillägga att inte ta det där med whiskylådan och ciggen på så stort allvar.

Inga kommentarer: