torsdag 2 september 2010

Bäst att jämra sig

Apa, vad ont in ryggen jag har! Självklart beror det ju på att den förslappade gamla pärsäcken har börjat röra på sig, det förstår jag ju. Har ju ett diskbråck, och det gjorde sig påmint i morse då jag var ute på min promenad. Plötsligt så högg det till i ryggslutet och benen vek sig för ett ögonblick. Jag han dock inte falla omkull. Jag minns när diskbråcket sprack en gång. Fy satan vilken smärta. På distriktsmottagningen så mötte man upp med rullstol. Man fick trycka i mig 3 sprutor med "mumma" för att jag skulle återvända från mitt besök i helvetet.

Well well well! Det är väl sånt som lätt händer en, när man har en sån aktiv livsstil som jag...antar jag. Det är bara att bita ihop och komma igen. Det är ett uttryck som vi som befinner oss på elitnivå ofta använder för att få folk att tro att man brinner för det man gör....och för att inte avslöja att man helst bara skulle vilja skita i alltihop.

Tvättstugan är klar. Och jag vill, men vågar inte gå å lägga mig en stund, eftersom jag då säkert skulle få väldigt svårt att ta mig upp igen.....vilket skitsnack! Precis som om det skulle hindra mig från att lägga mig - moooohahahahahahahahaa.............................................

Fotnot: Bilden har inget med texten att göra utan är enkom med för att förhöja trevlighetsfaktorn på inlägget.

Inga kommentarer: