måndag 23 november 2009

Boat-bone-surgery

Historien om min 5 år gamla båtbenskada fortsätter och i morgon kväll ska jag inställa mig hos ortopeden vid Gävle sjukhus. Dom ville att jag skulle komma redan i morgon och det betyder väl att teamet har tänkt operera min hand på onsdag förmiddag.
Det blir till att såga ut en bit av höftbenet som sen filas till och skruvas på plats i handen enligt min läkare.....han trodde att det gick till på det viset för han hade nämligen aldrig gjort det förut....skoja bara. Min narkosläkare har lovat mig rikligt med Fentanyl morfin och Ketogan för att försäkra sig om att jag inställer mig vid sjukhuset på avtalad tidpunkt - jag kommer, var så säker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kommer att sakna Leonard i morgon..om du inte gör ett inlägg innan du åker annars får jag väl lyssna på ett gammalt inslag.Har ju lite svårt att höra vad han säger ibland..Lycka till med operationen och var vid gott mod Maja

Simon sa...

Tack så mycket för omtanken Maja.

Leonard låter hälsa att det kommer en update från Tis-daX-redaktionen precis som vanligt.